Afrikaanse Diamant

foto's leeuwen en zo

Ben een tijd blog-absent geweest. Was gewoon zo. Zal ook zo blijven nog even. Heb toffe dingen meegemaakt, maar mis even de energie om alles te beschrijven- dus ik laat het even- wellicht komt het nog. Daar komt bij dat ik toch al snel naar huis kom, 2 weken eerder dan gepland van te voren. Dit omdat er op mijn werk nauwelijks werk voor mij zal zijn deze laatste weken. Omdat de verkiezingen er aan komen, is er geen geld beschikbaar voor nieuwe projecten op het werk. Wij werken rechtreeks onder het ministerie van justitie namelijk. Daarnaast zijn er hier steeds meer terroristische dreigingen. Deze combinatie maakt het dat ik kies om naar huis te gaan. Als ik had kunnen werken, was ik zeker gebleven en zou ik de laatste zijn om me weg te laten jagen, maar zonder werk ga ik enkel te veel geld uitgeven en plekken bezoeken waar ik de afgelopen maanden al geweest ben. Ik heb echt veel gezien inmiddels.

Een afsluitend blog met overpeinzingen en co zal uiteraard nog volgen.

Foto’s zijn wel heel tof en de moeite waard.

Met loeki en michel naar Queen Elizabeth gegaan. En hier hebben we boven verwachting toffe beesten gezien.
Een boom klimmende leeuw (waar er maar 40 van zijn in de wereld), luipaard en veel olifanten onder andere…

X

Reacties

Reacties

Margot

Gezellig dat je weer naar huis komt schat! x

Maarten Verdonk

Kort maar krachtig, ben ik niet van je gewend dus zal inderdaad tijd zijn om naar huis te komen!

Floor

Fijne verjaardag morgen schatje!
Die verhalen komen wel als je weer lekker bij me bent.
Love you.
X

Pat

Grote vriend! Maak je niet druk.. Alles op z'n tijd. Heb je het gevoel dat de dreiging voortkomt uit de verkiezings perikelen? Hou je BuZa nog een beetje in de gaten? Ze hebben Uganda momenteel als categorie 4 gekwalificeerd: Niet-essentiële reizen naar bepaalde gebieden in Uganda worden ontraden. Hou je taai vriend! Als ik je moet komen halen, let me know.. & doe Idi Amin de groeten ;)

Tan

prachtife fotoos Ti.Je zal wel heel veel beleeft hebbenHoor vast al heel veel van loeki en Michel Nog een paar fijne dagen samen en een gezellige verjaardag.Liefs Tan ps heb je op je rek gekeken x x

Loeki

En dan ineens terug in Nederland, geen "muzungo" meer, niemand die naar me zwaait, auto's die netjes achter elkaar aanrijden, geen olifanten op de weg, geen "we go" en geen "hello?, hellooo?"...

Het was geweldig! Ty, -T- voor Ugandezen, thanks a lot, you were briliant!

Geniet er nog even van, wees voorzichtig en tot snel!

X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!